Gepubliceerd: 16 oktober 2024
Onze vrijwillig administratief ondersteuners helpen mensen die de grip op hun administratie kwijt raken of zijn. Met bijvoorbeeld inzicht krijgen in inkomsten en uitgaven, het maken van een begroting, post ordenen, het aanvragen van toeslagen en/of kwijtschelding.
De ondersteuningsvragen worden aangemeld vanuit diverse organisaties en instanties bij de coördinator van Wonen Plus Welzijn. De ondersteuning kan voor korte of langere tijd zijn. De ondersteuners volgen bij aanvang van hun werkzaamheden de Vrijwilligerstraining Ondersteunen bij geldzaken bij het NIBUD.
Voor anderstaligen, die ondersteuning vragen, zijn vrijwilligers die bijvoorbeeld Arabisch, Frans of Tigrinya spreken heel welkom.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Caroline de Vries, welzijnsconsulent Wonen Plus Welzijn, tel.: 06 25 51 38 04 of mail naar c.devries@wonenpluswelzijn.nl
Onze vrijwillig administratief ondersteuners helpen mensen die de grip op hun administratie kwijt raken of zijn. Met bijvoorbeeld inzicht krijgen in inkomsten en uitgaven, het maken van een begroting, post ordenen, het aanvragen van toeslagen en/of kwijtschelding.
De ondersteuningsvragen worden aangemeld vanuit diverse organisaties en instanties bij de coördinator van Wonen Plus Welzijn. De ondersteuning kan voor korte of langere tijd zijn. De ondersteuners volgen bij aanvang van hun werkzaamheden de Vrijwilligerstraining Ondersteunen bij geldzaken bij het NIBUD.
Voor anderstaligen, die ondersteuning vragen, zijn vrijwilligers die bijvoorbeeld Arabisch, Frans of Tigrinya spreken heel welkom.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Caroline de Vries, welzijnsconsulent Wonen Plus Welzijn, tel.: 06 25 51 38 04 of mail naar c.devries@wonenpluswelzijn.nl