Image

Word jij onze nieuwe servicepuntmedewerker in Dijk en Waard?

Gepubliceerd: 30 juli 2024

Bij ons servicepunt zoeken we iemand die het leuk vindt om mensen telefonisch te woord te staan en iemand die goed overweg kan met computers. Hierbij is het ook belangrijk om kennis te vergaren over onze organisatie en diensten. Geen zorgen, er is altijd een beroepskracht en/of een collega aanwezig die jou dolgraag helpt, mocht je het even niet weten.

Ons servicepunt is gericht op ons thuisabonnement, waarbij we abonnees helpen met praktische diensten om langdurig zelfstandig thuis te kunnen blijven wonen. Het vormt de basis van onze organisatie. 

Wat ga je doen?

  • Service: je ondersteunt collega's en abonnees die (hulp)vragen hebben over van alles
  • Oplossingsgericht werken met een breed scala aan (hulp)vragen
  • Luisteren en adviseren: je helpt iedereen weer op weg, zowel aan het bureau als op afstand
  • Flexibiliteit: je bent onze 'vliegende keep', bereid om allerlei (hulp)vragen snel en efficiënt af te handelen

Wat bieden wij jou?

  • Een veelzijdige, interactieve, uitdagende en sociale vrijwilligersfunctie.
  • Een werkomgeving waar gelijkwaardigheid en respect centraal staan
  • De mogelijkheid om samen te werken met een enthousiast team
  • Dankbaarheid en blije gezichten! Iedereen die je helpt is blij met jouw kennis en expertise
  • De kans om je kennis en ervaring optimaal te benutten
  • Een goed gevoel! Je zorgt ervoor dat iedereen zijn werk zo goed mogelijk kan doen
  • Ruimte voor eigen inbreng en suggesties voor verbeteringen
  • Flexibele werkdagen in overleg (bij voorkeur minimaal 2 dagdelen per week)
  • Een onkostenvergoeding
  • De mogelijkheid om op verschillende locaties te werken en in contact te komen met verschillende mensen

Voor meer informatie, neem contact op via tel. 072-571 71 70 of e-mail naar dijkenwaard@wonenpluswelzijn.nl 
Vraag naar Kevin, Lion of Roy.

Overig nieuws